LACTOUREA
Gel de Dus LACTOUREA
Piele Uscata – Foarte uscata
In 1999 Lactovit revolutioneaza igiena corporala cu lansarea primului gel de baie avand proprietatile si beneficiile laptelui. Cu un tip de recipient si un design iconice, marca se consolideaza ca referent in ce priveste ingrijirea pielii tuturor membrilor familiei, fiind pioniera in a transfera beneficiile laptelui la ingrijirea corporala si in a lua initiativa cu un mesaj clar si inovator: hranirea pielii.
De atunci incoace, Lactovit a insotit multe familii in rutinele zilnice ale acestora, oferindu-le nutritie, ingrijire si calitate prin intermediul produselor sale. In prezent, Lactovit continua sa fie prezenta in milioane de camine cu produsele sale cele mai iconice, dar si cu solutiile sale cele mai inovatoare care ajuta la imbunatatirea vietii cotidiene a intregii familii.
Dupa doua decade cercetand proprietatile si rezultatele pe care le are laptele asupra pielii, Lactovit s-a transformat in marca experta in incorporarea multiplelor sale beneficii in formulele sale.
De aceea, produsele Lactovit sunt pregatite sa ingrijeasca, sa hraneasca, sa protejeze si sa repare pielea tuturor membrilor familiei.
Lactovit ofera o gama ampla de produse, care includ geluri de dus, lotiuni corporale, deodorante, geluri pentru zona intima si geluri de dus pentru barbati 3 in 1. Asigura ingrijirea ideala pentru toata familia. In acelasi timp, liniile de produse individuale sunt dezvoltate in mod special pentru a satisface necesitatile specifice ale diferitelor tipuri de piele.
Stim cu totii ca laptele este important pentru corpul uman deoarece contine proteine. De aceea, marca Lactovit utilizeaza aceste efecte benefice la ingrijirea pielii. Laptele contine vitamine, proteine si substante nutritive naturale. De asemenea, are importante proprietati regenerative si protectoare. Toate retetele produselor Lactovit sunt imbogatite cu vitamine si proteine ale laptelui.
Laptele este un ingredient complet care, in mod natural si fara a tine cont de alte ingrediente, asigura toate substantele nutritive necesare pieli noastre: vitamine, proteine si minerale.
Asiguram hrana lactica pentru fiecare tip de piele. O piele bine hranita este o piele sanatoasa.
Lactovit inseamna sanatate si ingrijire pentru toata familia si pentru orice tip de piele.
Datorita proprietatilor laptelui, produsele noastre asigura cea mai buna ingrijire pentru orice tip de piele.
Cercetarea intensiva cu privire la dezvoltarea marcii Lactovit ne-a ajutat sa extragem cele mai bune ingrediente ale laptelui in produsele noastre si, in acest fel, sa maximizam efectele benefice ale acestora asupra pielii.
Adaptam compozitia produselor noastre la necesitatile consumatorilor nostri si oferim produse pentru hranirea pielii pentru toti membrii familiei.
Dezvoltand si inovand produse Lactovit, acordam atentie necesitatilor si obiceiurilor consumatorilor nostri.
Avem multi ani de experienta in domeniul cercetarii si dezvoltarii cu privire la ingrijirea pielii, de aceea oferim intotdeauna consumatorilor nostri tot ce este mai bun.
Marca Lactovit ofera produse cu activi lactici 100% naturali ai laptelui si cu un nivel inalt de biodegradabilitate: ne-am angajat sa imbunatatim in mod continuu reciclabilitatea ambalajelor noastre si folosind procese de productie responsabile fata de mediul inconjurator.
NATURALITATE PENTRU PIELE,
RESPECT PENTRU MEDIUL INCONJURATOR
Ingrijim formulele noastre, recipientele si procesele de productie cu responsabilitatea ferma de a oferi cea mai buna combinatie pentru elaborarea produselor noastre de ingrijire personala cu calitate maxima si reducand efectele asupra planetei.
Activi lactici 100% naturali ai laptelui
Formule
responsabile
Recipiente
reciclabile
Productie
sustenabila
Impulsionarea
economiei locale
Grupul AC Marca a stabilit o politica de intreprindere in care orice activitate care are incidenta potentiala asupra mediului inconjurator este conceputa si dezvoltata in conditii optime si controlate, in scopul de a minimiza impactul asupra mediului inconjurator si a cresterii sustenabile.
Pe plan operational, a fost integrat in cadrul activitatii studiul parametrilor cheie, care permit obtinerea valorilor legate de impactul asupra mediului inconjurator relationat si stabilirea, in acest mod, a actiunilor de imbunatatire continua.
Pentru a garanta indeplinirea angajamentului fata de mediul inconjurator, AC Marca dispune in toate centrele sale de productie nationale de un sistem de gestionare integrala cu certificate ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 22716:2008 si OHSAS 18001.
Evolutia indicatorilor de mediu inconjurator pe tona produsa este descrescatoare din anul 2010:
-25% ENERGIE
-30% REZIDUURI
GENERATE
-5% APA
CONSUMATA
Un grup international cu sediul la Barcelona, care are 10 filiale proprii, peste 800 angajati si ale carui marci sunt prezente in peste 50 de tari.
Fundat in 1922, grupul si-a inceput activitatea cu fabricatia vopselurilor de uz casnic sub marca IBERIA si, de-a lungul anilor, si-a diversificat activitatea comerciala, care cuprinde in prezent produse de la Ingrijirea Locuintei pana la Ingrijirea Personala, Adezivi si Bricolaj, precum si Dermatocosmetica Farmaceutica. Portofoliul sau include marci atat de renumite precum: Norit, Sanytol, Lactovit, Giorgi, Aftersun®, Ecran® sau Ceys, care sunt lideri pe segmentele lor de piata.
Grupul are 4 centre de productie in Spania si alte trei in Franta, Mexic si Republica Ceha.