Marca

In 1999 Lactovit revolutioneaza igiena corporala cu lansarea primului gel de baie avand proprietatile si beneficiile laptelui. Cu un tip de recipient si un design iconice, marca se consolideaza ca referent in ce priveste ingrijirea pielii tuturor membrilor familiei, fiind pioniera in a transfera beneficiile laptelui la ingrijirea corporala si in a lua initiativa cu un mesaj clar si inovator: hranirea pielii.

De atunci incoace, Lactovit a insotit multe familii in rutinele zilnice ale acestora, oferindu-le nutritie, ingrijire si calitate prin intermediul produselor sale. In prezent, Lactovit continua sa fie prezenta in milioane de camine cu produsele sale cele mai iconice, dar si cu solutiile sale cele mai inovatoare care ajuta la imbunatatirea vietii cotidiene a intregii familii.

Dupa doua decade cercetand proprietatile si rezultatele pe care le are laptele asupra pielii, Lactovit s-a transformat in marca experta in incorporarea multiplelor sale beneficii in formulele sale.

De aceea, produsele Lactovit sunt pregatite sa ingrijeasca, sa hraneasca, sa protejeze si sa repare pielea tuturor membrilor familiei.

Lactovit ofera o gama ampla de produse, care includ geluri de dus, lotiuni corporale, deodorante, geluri pentru zona intima si geluri de dus pentru barbati 3 in 1. Asigura ingrijirea ideala pentru toata familia. In acelasi timp, liniile de produse individuale sunt dezvoltate in mod special pentru a satisface necesitatile specifice ale diferitelor tipuri de piele.

Stim cu totii ca laptele este important pentru corpul uman deoarece contine proteine. De aceea, marca Lactovit utilizeaza aceste efecte benefice la ingrijirea pielii. Laptele contine vitamine, proteine si substante nutritive naturale. De asemenea, are importante proprietati regenerative si protectoare. Toate retetele produselor Lactovit sunt imbogatite cu vitamine si proteine ale laptelui.

Gama Lactovit

Valori

Lapte

Laptele este un ingredient complet care, in mod natural si fara a tine cont de alte ingrediente, asigura toate substantele nutritive necesare pieli noastre: vitamine, proteine si minerale.

Alimentatie

Asiguram hrana lactica pentru fiecare tip de piele. O piele bine hranita este o piele sanatoasa.

Sanatate

Lactovit inseamna sanatate si ingrijire pentru toata familia si pentru orice tip de piele.

Ingrijire

Datorita proprietatilor laptelui, produsele noastre asigura cea mai buna ingrijire pentru orice tip de piele.

Expert

Cercetarea intensiva cu privire la dezvoltarea marcii Lactovit ne-a ajutat sa extragem cele mai bune ingrediente ale laptelui in produsele noastre si, in acest fel, sa maximizam efectele benefice ale acestora asupra pielii.

Familie

Adaptam compozitia produselor noastre la necesitatile consumatorilor nostri si oferim produse pentru hranirea pielii pentru toti membrii familiei.

Apropiere

Dezvoltand si inovand produse Lactovit, acordam atentie necesitatilor si obiceiurilor consumatorilor nostri.

Incredere

Avem multi ani de experienta in domeniul cercetarii si dezvoltarii cu privire la ingrijirea pielii, de aceea oferim intotdeauna consumatorilor nostri tot ce este mai bun.

Valores Lactovit

Sustenibilitate / Angajament

Marca Lactovit ofera produse cu activi lactici 100% naturali ai laptelui si cu un nivel inalt de biodegradabilitate: ne-am angajat sa imbunatatim in mod continuu reciclabilitatea ambalajelor noastre si folosind procese de productie responsabile fata de mediul inconjurator.

NATURALITATE PENTRU PIELE,
RESPECT PENTRU MEDIUL INCONJURATOR

Ingrijim formulele noastre, recipientele si procesele de productie cu responsabilitatea ferma de a oferi cea mai buna combinatie pentru elaborarea produselor noastre de ingrijire personala cu calitate maxima si reducand efectele asupra planetei.

Activos lácteos 100% naturales de la leche

Activi lactici 100% naturali ai laptelui

Formulación responsable

Formule
responsabile

Botellas reciclables

Recipiente
reciclabile

Producción sostenible

Productie
sustenabila

Impulso local

Impulsionarea
economiei locale

Despre AC Marca

Grupul AC Marca a stabilit o politica de intreprindere in care orice activitate care are incidenta potentiala asupra mediului inconjurator este conceputa si dezvoltata in conditii optime si controlate, in scopul de a minimiza impactul asupra mediului inconjurator si a cresterii sustenabile.

Pe plan operational, a fost integrat in cadrul activitatii studiul parametrilor cheie, care permit obtinerea valorilor legate de impactul asupra mediului inconjurator relationat si stabilirea, in acest mod, a actiunilor de imbunatatire continua.

Obiective pe termen lung

  • Minimizarea reziduurilor generate in cadrul proceselor si, in acest fel, abordarea unor noi cai de valorificare pentru a obtine recuperarea maxima a acestora. Intre anii 2010 – 2018, s-a obtinut reducerea cu 30% a reziduurilor generate pe tona produsa, in functie de instalatiile de fabricatie.
  • Marirea consumului de energii renovabile in toate centrele de productie. In plus, s-a redus consumul de energie intre anii 2010-2018 cu 24% pe tona produsa.
  • Utilizarea recipientelor si ambalajelor obtinute prin reciclare si 100% reciclabile de catre consumator.

Pentru a garanta indeplinirea angajamentului fata de mediul inconjurator, AC Marca dispune in toate centrele sale de productie nationale de un sistem de gestionare integrala cu certificate ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 22716:2008 si OHSAS 18001.

Evolutia indicatorilor de mediu inconjurator pe tona produsa este descrescatoare din anul 2010:

-25% ENERGÍA

-25% ENERGIE

-30% RESIDUOS GENERADOS

-30% REZIDUURI
GENERATE

-5% AGUA CONSUMIDA

-5% APA
CONSUMATA

Cine Suntem

Un grup international cu sediul la Barcelona, care are 10 filiale proprii, peste 800 angajati si ale carui marci sunt prezente in peste 50 de tari.

Fundat in 1922, grupul si-a inceput activitatea cu fabricatia vopselurilor de uz casnic sub marca IBERIA si, de-a lungul anilor, si-a diversificat activitatea comerciala, care cuprinde in prezent produse de la Ingrijirea Locuintei pana la Ingrijirea Personala, Adezivi si Bricolaj, precum si Dermatocosmetica Farmaceutica. Portofoliul sau include marci atat de renumite precum: Norit, Sanytol, Lactovit, Giorgi, Aftersun®, Ecran® sau Ceys, care sunt lideri pe segmentele lor de piata.

Grupul are 4 centre de productie in Spania si alte trei in Franta, Mexic si Republica Ceha.